بازاریابی شبکه ای نتورک مارکتینگ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
لیست 150 نفر اول درآمد mlm دنیا رو در لینک زیر ببینید...
با برترین های نیوشا نیک آشنا شوید! . . . . پس تصمیم گرفتیم خسته نباشیدهایمان را خرج کسانی که فقط حرف می زنند و باز حرف می زنند و حرف می زنند نکنیم! بهتر است "خسته نباشید!" را تقدیم مهرداد شکاری وعلی قزوینیان کنیم که علی رغم تحصیل و دغدغه های مرتبط با آن هر روز قوی تر و پر امیدتر از روزهای گذشته عمل کرده اند. امکانات نیوشانیک را از بهانه گیرانی که سالیان سال است تنها هنرشان جابه جا شدن از این سیستم به آن سیستم و از آن شرکت به این شرکت و توجیه ناکامی ها و سوزاندن فرصت ها و ندانم کاری و پافشاری بر راه و روش های غلط گذشته است، بگیریم و به امین ربیعی ها و ساناز امینیان ها و حمیدرضا عظیمی ها بدهیم که تحت نظر مسعود مجیدی مومن آبادی ها شهرستان رفسنجان را به یکی از بهترین شهرهای نیوشانیک تبدیل کرده اند. افتخار ما در نیشابور داشتن حسین غلامی است که به عنوان فردی فرهیخته و دانشگاهی نیوشانیک را انتخاب کرده است و از همان روزهای اول حاشیه ها را کنار نهاد و به جای حرف زدن عمل کرد. چه کسی باور می کرد که طبس در میان آن همه شهر و کلانشهر، بیست و پنجمین شهر ما از لحاظ فروش باشد و این مهم با دلسوزی ها و پیگیری های مرد عزیزی به نام مهدی قلی زاده میسر شد؛ پس در تحسین او شک نکنیم و به جای گشتن گرد جهان، یار را در خانه پیدا کنیم. زنجان، امروز به لطف حامد ایده لوئی و امیرحسین خلفی و محمد عینی و تلاش و پشتکار ایشان به یکی از پایگاه های مستحکم نیوشانیک تبدیل شده است و از همین تریبون دست آن ها را به گرمی می فشاریم. در خوزستان احسان بلدی فعالیت می کند که ظرف مدت 2 ماه از ورودش به سازمان بیش از همه افراد استان، فروش شخصی محصول داشته است و در کنار آن مجموعه ای ساخته است که روزبه روز فروش شان بیشتر و بیشتر می شود. حبیب الله صادقی بازاریاب برگزیده ما در شهر مشهد است و برایش آرزوی توفیق روزافزون داریم. از داشتن دوستانی مانند عباس جوانی و سایر اعضاء محترم خانواده ایشان به خود می بالیم که بازاریابی شبکه ای را در استان اصفهان به زیباترین شکل آن بومی و ایرانی نموده اند. چه کسی لایق تر از محسن فانیان برای حمایت؟ فردی کوشا و پرانگیزه که هم در فروش شخصی موفق بوده است هم در هدایت اعضاء زیرمجموعه اش. به راستی زحمات وی از هر جنبه قابل تقدیر است پس هم صدا به او دست مریزاد جانانه ای می گوییم. رضا نقی پور را از بیرجند با رکوردی جابه جا ناشدنی داریم؛ اولین ثبت نامی نیوشانیک که امروز در جایگاه دوم فروش شخصی شرکت ایستاده است. آیا این نشانه ای جز عزم راسخ و هدفمندی به عنوان لازمه اصلی تجارت ماست؟! نیوشانیک سمنان به واسطه تلاش ها و سیاست های فرشاد و کامبیز مرادی امروز آسمانی کاملاً آفتابی را تجربه می کند و از این ماه، کمتر روزی ست که نیوشانیک سفارشی از کامبیز مرادی نداشته باشد. برای ما بازاریابی شبکه ای همان تجارتی ست که سالار هراتی و رضا یار احمدی و امیرنوژن هدایتی و حامد معصومی در نیوشانیک تهران انجام می دهند و نه تنها در این پایگاه بلکه در همه ابعاد ممکن از آن ها حمایت خواهیم کرد و با آغوش باز پذیرای وجود گرم شان در همه دفاتر نیوشانیک خواهیم بود. وقتی حرف از شعبه کرمان به میان می آید باید پویا بنی اسدی و نیما بنی اسدی و کامبیز دولت آبادی را تحسین کرد که از روزهای نخست پیشتاز عرصه فروش بوده اند و نیوشانیک خدمت رسانی به این عزیزان را افتخار خود می داند و به صراحت آرزو می کنیم بستری باشیم برای رسیدن این مردان بزرگ به آرزوها و اهداف بلندشان ... در اصفهان محسن صادق زاده را داریم که مصمم و بی حاشیه 5 ماه با نیوشانیک بوده است و هر ماه فروش شخصی اش بیش از ماه قبل بوده است، محمدرضا تائبی پور وبابک آقاعلیان به راستی در اصفهان گل کاشته اند و ما هر آنچه از دست مان بیاید برای رشد و توسعه و پیشرفت ایشان دریغ نخواهیم کرد. خوشحالیم به داشتن بانوانی توانمند و مصمم همچون فاطمه ظهیری و نعیمه پورذوالفقار ... مفتخریم به حضور نوشین رئیسی در سازمان مان، به عنوان بانوی برتر نیوشانیک در اصفهان. یزد ما به لطف پایمردی و دلسوزی حسین حداد مرد خسته ناپذیر مجموعه نیوشا از 8 سال قبل تا به امروز، به سومین استان نیوشانیک از لحاظ فروش تبدیل شده است و روح الله خبیری و مهدی دهقان چناری و علی حاجی حسینی از استان یزد بی سر و صدا نفرات اول و سوم و پنجم فروش کل کشور نیوشانیک هستند و با زیرکی و هوشمندی به جای خرید شبکه ای به بازاریابی شبکه ای مشغولند.
از دکتر نصرالله حسینی نوید و مهندس علی محمدحسن باید گفت که علی رغم موقعیت شان در چارت جایگاهی، هیچگاه اصل جدایی ناپذیر بازاریابی شبکه ای یعنی فروش شخصی را فراموش نکردند و باعث شد امروز با افتخار اعلام کنیم..... متن کامل در ادامه مطلب.. نفرات برتر بر اساس معیار فروش شخصی ( لیست کامل در ادامه مطلب)
ادامه مطلب [ 14 / 10 / 1391برچسب:برترینهای نیوشانیک, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
Big Dreams!
رؤیاهای بزرگ! بگذارید با این جمله شروع کنم: جیم ران می گه: با افراد شایسته کار کنید،نه با افراد نیازمند! برایان تریسی می گه: برای این که رؤیاهایت به واقعیت برسه،باید رؤیایی داشته باشی. به عقیده او نقطه شروع موفقیت در کسب وکار،نقطه شروع از آینده است. او برای تمرینِ شروع از آینده به ما توصیه می کند: "زمان را در ذهنتان پنج سال به جلو ببرید.خیال کنید که مثلاً پنج سال از این تاریخ گذشته و حالا زندگی شما از هر جهت کامله.تصویر واضحی از زندگی دلخواه تان برای پنج سال آینده در مقابل چشمانتان ترسیم کنیم. خُب،شما در آن تصویر،به چه کاری مشغولید؟کجا و چگونه زندگی می کنید؟با چه افرادی در ارتباط هستید؟درآمدتان چقدره؟ و... هر چقدر که تصویرتان از آینده واضح تر باشه،احتمال دستیابی تان به آن بسیار بیشتر خواهد بود. برایان تریسی بیان می کنه که:در تمام ساعات کاریِتان کار کنید.وقت تلف نکنید. وقتی می خواهند سر صحبت را با شما باز کنند و شما را از کارتان بیندازند،بی تعارف به آن ها بگوئید که کار دارید باید برگردید سر کارتان. یادگیری مستمر،کلید موفقیت در قرن بیست و یکُمه. روزی یک خبرنگار از توماس واتسون این سؤال را می پرسه:چگونه میشه سریع تر موفق شد؟ واتسون در جواب گفت: اگر می خواهید سریع تر موفق شوید، باید میزان شکست هایتان را دو برابر کنید .زیرا موفقیت در آن سوی شکست قرار داره.هر وقت در موقعیتی قرار می گیرید که ریسک شکست هایتان زیاده،از خودتان بپرسید: اگر این کار را انجام دهم،بدترین حالتی که ممکنه برام اتفاق بیفته،چیه؟وآن وقت،تمام تلاش تان را صرف کنید،تا آن بدترین حالت اتفاق بیفته! صادقانه از خودتان بپرسید:چه مهارتی است که اگر آن را بیاموزم،بیشترین تأثیر مثبت درزندگی اَم ایجاد خواهدشد؟ چارلز جونز قاطعانه بیان می کنه که: مطمئن باشید در پنج سال آینده،شما هیچ تغییری نخواهید کرد،مگر این که افراد خاصی را که در طول این پنج سال با آنها در ارتباط بوده اید و کتاب هایی که در این مدت خوانده اید،وضعیت شما را تغییر دهد. برایان تریسی بیان می کنه که: اگر می خواهید موفق باشید،باافراد موفق و مثبت ارتباط برقرار کنید. از آدم های منفی بافی که همیشه گله و شکایت دارند،دوری کنید. اگر می خواهید با عقاب ها پرواز کنید،نباید با بوقلمون ها به سر ببرید. بنابراین،مهم ترین اشخاص زندگی تان را اکنون شناسایی کنید و ببینید برای کمک به آن ها در زندگی خصوصی و کار ی شان چه می توانید بکنید تا آن ها هم برای کمک به زندگی خصوصی و کاری شما آماده باشند. فراموش نکنید: اول کاشت،دوم برداشت. این قانون موفقیته. Joshua Beistle & Harun Bahri رمز موفقیت شمارۀ 1 افسانۀ تکثیر هر کسی در نتورک مارکتینگ می داند که تکثیر چیست. ایدۀ کلی اش این است که شما دو نفر عضو می گیرید و آنها هم هر کدام دو نفر عضو می گیرند و نفرات جدید هم هر کدام دو نفر و بهمین ترتیب .... این تکثیر است. بدیهی است که تکثیر، جواب نمی دهد وگرنه باید همگی ما اعضای Amway می بودیم. یعنی بمعنای واقعی کلمه در بیزینس به دنیا می آمدیم؛ پرستاران یک سری برگه های عضویت داشتند تا زمانی که به دنیا آمدیم والدینمان بجای ما آنها را امضا کنند. در عمل، چیزی بعنوان تکثیر وجود ندارد. افراد متفاوتند. آنها تواناییهای متفاوت، استعدادهای متفاوت و همچنین سطوح متفاوتی از رضایتمندی را نسبت به ترقی و پیشرفت، دارا هستند (یعنی هر کسی را سطح متفاوتی از پیشرفت، ارضاء می کند). در تکثیر، فرض بر این است که همه یکسان هستند و قادرند کارهای یکسانی انجام دهند. اغلب می شنوم که در نتورک مارکتینگ، مک دونالد را به عنوان نمونۀ بارزی از تکثیر، مثال می زنند. درست است که در هر جای دنیا می توانید یک Big Mac بخرید و تقریباً همان مزۀ Big Mac را می دهد که در محلۀ خودتان خورده اید. احتمالا این هم درست است که خریدار شما در اوهایو همان کالای MLMی را می خرد که خریدار دیگرتان در اونتاریو دریافت می کند. اما این مسئله در مورد افراد، صادق نیست. بین پادویی که بخاطر سه دلار برای شما کار می کند و صاحب یک بیزینس، تفاوتی اساسی وجود دارد. اگرچه هر کدام از آنها وظایف مهمی در سازمان دارند اما فهم آنها از کار و درآمدشان کاملاً متفاوت از یکدیگر است. واضح است که پادو تکثیری از صاحب بیزینس نیست و بالعکس. موفقیت در نتورک مارکتینگ ربطی به تکثیر ندارد بلکه به ساختن سازمان، بستگی دارد. شما در سازمانتان پادوها و صاحبان بیزینس فراوانی خواهید داشت. کار شما در ساختن یک سازمان، کمک به افراد است تا به اندازۀ نقشهایی که خودشان انتخاب کرده اند رشد کنند. برای این کار، شما باید به یک راهبر تبدیل شوید. میزان موفقیت سازمانتان مستقیماً با توانایی شما در راهبری، متناسب است. راه حل، این است که یک برنامۀ آموزشی-مشورتی مناسب بیابید تا هر چه سریعتر تواناییهای راهبریتان را توسعه دهید.
رمز موفقیت شمارۀ 2 فاجعۀ اعتبار
این، یکی از بحث برانگیزترین و جنجالی ترین موضوعات MLM است. من الان نمی توانم تعداد مشتریهایی را برایتان بشمارم که خودم شخصاً در حین عضوگیری با آنها صحبت کردم و همگی اصرار داشتند که از اعتبارهایشان (دایرۀ تأثیرگذاریشان) استفاده نشود. خیلی از ما ارتباطمان را با نزدیکترین آشناهامان از دست داده ایم فقط به این دلیل که آنها را مدام به فرصتهای درآمد زایی یکی پس از دیگری دعوت کرده ایم. بدترین قسمت مسئله آنست که ظاهراَ اعتبارهایمان تنها کسانی هستند که پشتیبانها و کمپانی نتورک مارکتینگ می توانند به ما نشان دهند که چگونه به آنها بفروشیم. اگر برای یک هفته هم در MLM بوده باشید می دانید که اولین کار این است که با استفاده از یک نرمش ذهنی، باید نام هر کسی را می شناسید لیست کنید. قدم بعدی که بی شک به شما هم آموزش داده شده این است که با پشتیبان خود برنامه ای را برای تماس با این افراد، هماهنگ کرده تا این فرصت درآمدزایی را به آنها نیز نشان دهید. "خوب، پس عموی شما در فروش فعالیت می کنه، درسته؟ بیا بهش زنگ بزن و برای جلسۀ پنجشنبه دعوتش کن. لازمه که بدون اتلاف وقت اونو وارد این بیزینس کنیم." آشنا بنظر می آید، نه؟ شرط می بندم که شنیده اید. این حرفها مرا بشدت مأیوس می کرد و فکر می کردم تمامی ندارد. البته اشتباه نکنید. من هم با اعتبارهایم کار کرده ام و تعدادی از افراد خانواده ام را در بیزینسهای مختلفی عضو کردم. مسئله اینجا بود که در نهایت پس از مدتی خودم را در بیزینس دیگری می یافتم و این باعث تیره شدن روابط شخصی می شد. بدتر از همه اینکه دایرۀ تأثیر گذاری ام هم کوچکتر می شد. زمانی که اعتبارهایت را از دست بدهی چکار می کنی؟ باید این سؤال را صد بار پرسیده باشم و همچنین از من پرسیده اند. همۀ جوابها تقریباَ یکجور بودند (البته اگر جوابی داده می شد): "یک نفر را عضو کن تا با اعتبارهای او کار کنیم." من هرگز با دوستان و خانواده ام برای بیزینس سنتی ام تماس نمی گرفتم. چرا برای بیزینس MLM به این روش وابسته باشم؟ بعلاوه، چرا بهترین روش بازاریابی که کمپانی شما می تواند پیشنهاد کند این است که سراغ اعتبارهایتان بروید؟ وقتی برای اولین بار حقیقت را درک کردم، شوکه شدم. کمپانی های نتورک مارکتینگ و همچنین پشتیبان شما چیزی راجع به بازاریابی واقعی نمی دانند. همۀ آنچه آنان می دانند این است که نرخ شکست افراد در این صنعت، 90% است. یعنی شما هم بالاخره رفتنی هستید (یعنی احتمال بیشتری وجود دارد که شما هم یکی از آن 90% باشید). بنابراین کاملاً طبیعی است که آنها بخواهند هر چه سریعتر بیشترین بهره را از شما ببرند. و چه چیزی سریعتر و راحت تر از این روش وجود دارد که شما اعتبارهایتان را وارد کنید؟ مسئله بدتر این است که مشتری، حتی یکبار هم این فیلم نامه به فکرش خطور نمی کند. شما فقط آن چیزی را می دانید که درباره اش صحبت می شود، رفع یکی از نیازها و خواسته های بازار. در عوض، کمپانی به این فکر است که هر چه سریعتر کسی را جایگزین شما کند. تعجب آور نیست که نرخ شکست، 90% باشد چون افراد به دلایل نادرست، وارد سازمان شما می شوند (آنها چون شما را می شناسند وارد می شوند، نه بخاطر نیاز به کالاها یا خدمات شما و یا به این دلیل که واقعاً به دنبال یک بیزینس هستند). راه حل فاجعۀ اعتبار، ساده است. با MLM مانند یک بیزینس واقعی برخورد کنید، بدین معنی که باید بدنبال رفع یک نیاز در بازار باشید. بیاموزید که چگونه برای کالاها و خدماتتان بازاریابی واقعی بکنید. دوستان و آشناها تان را رها کنید مگر اینکه به محصولات و خدمات شما واقعاً نیاز داشته باشند (یا واقعاً اهل بیزینس باشند). به دنبال برنامۀ آموزشی و مشاوره ای لازم برای بازاریاب شدن باشید تا در نتیجه بتوانید همان مهارتها را به گروه خود آموزش داده و از آنها حمایت کنید تا آنها هم همان کارها را انجام دهند. و این همان چیزی است که شما می توانید LEVERAGE بنامید.
(نکته ای را لازم دیدم در اینجا اضافه کنم و آن این است که در نتورک مارکتینگ یک سری اعداد و ارقام وجود دارد. مثلاً یکی همین عدد 90% (نرخ شکست افراد). بعضی از افراد بر این عقیده اند که نمی توان این اعداد را تغییر داد بلکه باید با آنها کار کرد. بدین معنی که مثلاً باید قبول کرد که همیشه 90% از افراد در NM شکست می خورند. ببینید اگر شما قبول کنید که با این عدد کار کنید پس زمان زیادی برای صرف کردن روی افراد نخواهید داشت زیرا قبول کرده اید که 90% افراد سریعاً این بیزینس را ترک می کنند پس باید روشهایی را بکار ببرید که سریع باشند که یکی از این روشها استفاده از مفهوم اعتبار و دایرۀ تأثیرگذاری است. استفاده از اعتبار جهت وارد کردن افراد، مشکلات دیگری از جمله حذف بسیاری از مزایای نتورک را در پی دارد که احتمالاً در فرصتی دیگر به آن خواهیم پرداخت. اگر شما بخواهید عدد 90% را تغییر دهید باید از استراتژی دیگری در بیزینس خود استفاده کنید. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ] |